sobota, 13 kwietnia 2013

O EM GIE :O

Tak, to znowu ja. Przed chwilą tłumacząc artykuł o mało się nie przewróciłam. Radzę usiąść. ja żem biedna taka, ale Wam przetłumaczyłam. Powtarzam - radzę usiąść.



Tłumaczenie: Szokujące Newsy: Olivia Holt i jej współ-gwiazda, Leo Howard widziano razem w jej garderobie dzisiaj, samych ... Ofiary mówią, że są tylko przyjaciółmi, ale świadkowie mówią nam inaczej. Dylan Riley Snyder, dwójki drugi współ-gwiazda (nie rozumiem o co cho) stwierdza: "Oni byli w przebieralni na kanapie Olivii w pokoju, przytulając się. Niektórzy mogą nawet powiedzieć, (nie umiem przetłumaczyć) " Było wiele innych doniesień o "dziwnej interakcji" między nimi, ale oni nigdy nie wydają się czyści.

Trochę dziewne tłumaczenie, ale jest :D Doznałam szoku :O Straszne : O A co wy o tym myślicie? ;/

Zszokowana Veronica Howard . ; - |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz